Innovatsioonikeskus INNOKAS | Konkurss “Bright Minds”
Haapsalu Innovatsioonikeskuses Innokas tegutsevad õpilasfirmad ja robootika ring.
Innokas, noored, Haapsalu, innovatsioon, innovatsioonikeskus, innovatsiooni, keskus, robootika, robotid, õpilasfirma, ettevõtlus, Läänemaa, õpilasfirmad, Mektory, noorte ettevõtlus, ettevõtlikkus, ahhaa, inseneeria, hitsa, junior achievement
16030
page-template-default,page,page-id-16030,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-6.5,wpb-js-composer js-comp-ver-4.4.3,vc_responsive
 

Konkurss “Bright Minds”

Koolinoorte äriideede konkurss Bright Minds

TTÜ Mektory Tehnoloogiakooli ja Swedbank koostöös alustati 2015. aastal üle-eestilise Bright Minds programmiga, mis tutvustab põhikooli- ja gümnaasiumiõpilastele start-up maailma ja julgustab noori oma ideid teostama.

Tegemist on neljakuulise koolitusprogrammiga, mis lõppeb äriideede konkursiga.

 

Läänemaal on ametlikuks partneriks Innovatsioonikeskus INNOKAS

Kontakt: Angela Leppik

 

 

Ideede esitamine konkursile

Konkursil osalemiseks on vaja esitada:

1. Onepager ehk lühikokkuvõte äriideest

Mis on onepager?

Onepager on 1 A4 paber, mis kirjeldab selgelt ja efektiivselt Sinu ideed. Onepager peaks olema kasutatav ka reklaammaterjalina (ehk visuaal ja disain on samuti olulised). Eesmärk on kõik ideed puudutav oluline info tuua selgelt ja pilkupüüdvalt välja ühel paberilehel.

Mis info peab kindlasti onepager’il olema?

  • Probleem – mis on probleem ja keda see mõjutab?
  • Lahendus – kuidas Sinu idee selle probleemi lahendab ja mille poolest on idee innovaatiline?
  • Turg ja sihtrühm – kui suur on potentsiaalne turg, kui palju kliente oma ideele ennustad ja kes täpsemalt on kliendid?
  • Meeskond – kes on Sinu tiimis, millised on meeskonnaliikmete rollid?
  • Konkurendid – kes on peamised konkurendid? Mis on idee konkurentsieelis?

Mida veel meeles pidada:

  • Hea onepager on just see – maksimaalselt 1 A4
  • Hea onepager hakkab kohe silma – mõelge lisaks tekstile ka kujunduse peale ja üldisele visuaalsele muljele
  • Hea onepager suudab kogu tähtsa info anda edasi võimalikult lühidalt ja konkreetselt. Paksult teksti täis onepager’it ei jõua keegi lugeda.
  • Onepager tuleks meile saata PDF formaadis.

2. Äriideed tutvustav 1-minutiline videoklipp

Videoklipil vormistuse nõuded puuduvad ehk iga tiim saab ise valida, kuidas nad oma ideed klipi abil tutvustada soovivad. Videoklipp peab olema eelnevalt laetud sobivasse veebikeskkonda ja e-kirjas peab olema lisatud link videoklipile.

Mõned näpunäited:

  • Videoklipp võiks sisaldada materjali, mis onepager’ile ei mahtunud (nt pilte, jooniseid või muid visuaale).
  • Videoklipp võimaldab erinevalt onepager’ist edasi anda emotsioone.

Tööd tuleb saata hiljemalt 1. märtsiks aadressile brightminds@ttu.ee

Eelžürii hinnangul pääsevad finaali edasi 20 parimat meeskonda, kes avaldatakse märtsikuu keskel. Finaalis tuleb meeskondadel teha 3-minutiline ettekanne žüriile ning päeva lõpuks selguvad hooaja võitjad! Loe ka eelmise hooaja finaalürituses.

NB! Ideid saavad esitada lõppvõistluseks nii Bright Minds koolitusprogrammist osalenud kui ka kõik teised koolinoored üle Eesti. Osaleda saab nii üksi või kuni viieliikmelises meeskonnas.

Koolitusprogrammis osalejad saavad aga igal koolituspäeval kohal oleku eest meeskonnale osaluspunkte, mida arvestatakse finaali pääsevate ideede hindamisel. Osaluspunktid moodustavad finaali pääsemisel 10% maksimaalsest punktisummast ja seega annavad eelise finaali saamiseks. Finaalis hinnatakse aga kõiki 20 edasi saanud ideed samadel alustel.

Tutvu konkursi tingimustega